Üzletviteli szabályzat -ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

SAFIS-EVO ZRT.

 

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Safis-EVO Zrt. valamennyi, a www.safis.hu honlapon (a továbbiakban webáruház) elérhető és megvásárolható termékére  érvényesek. A webáruház használatához szükséges azon technikai információkat, melyet ezen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A Safis-EVO Zrt. semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.


Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a safis.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt Általános Szerződési Feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen szerződés, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

  1. Szerződő fél adatai

 

A szerződés a SAFIS-EVO Zrt-vel, mint a webáruház üzemeltetőjével és a webáruház kínálatában szereplő termékek forgalmazójával jön létre.

 

Cégnév: SAFIS-EVO Zrt.

Székhely: 1107 Budapest, Zágrábi u. 1.

Adószám: 25041853-2-42

Cégjegyzék szám: Cg. 01-10-048223

Társaság képviseletére jogosult: Guttmanné Nagy Márta Gabriella az igazgatóság elnöke

Elektronikus elérhetőség: info@safis.hu

Telefonos elérhetőség: +36-70-539-6512 (hétfő, kedd, péntek  10.00-17.00 között; szerda, csütörtök 10.00-18.00 között)

Számlaszám: OTP Bank 11718000-20455196

 

Szerződés nyelve: magyar

 

A szerződő a jelen Általános Szerződési Feltételekben a továbbiakban: üzemeltető, illetve forgalmazó.

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

- Konyhai eszközök, vákuumdobozok

- Kézműves kávék

- Autóápolási termékek

- Mikroszálas törlőkendők

- Vitaminok, táplálék-kiegészítők

- Tisztítószerek

 

Figyelmeztetés: A termékek vagy termékcsoportok, amelyek a Safis webáruházában elérhetőek, napi szinten változhatnak. A változtatás jogát fenntartjuk. A webshopban és a termékek minden oldalán  megjelenített képek csak illusztrációként szerepelnek és egyes esetekben eltérhetnek a valóságtól. A termékek megtekinthetők a Safis-EVO Zrt székhelyén működő bemutatóteremben, hétfő, kedd, péntek 10.00-17.00 között, szerda, csütörtök 10.00-18.00 között.

 

  1. Rendelési információk


 

A vásárlás előzetes regisztrációt nem igényel, azonban a vásárlás során a számla kiállításhoz és a szállításhoz szükséges adatok megadása elengedhetetlen., Azzal hogy Ön elfogadja az általános szerződési feltételeket, beleegyezik adatainak tárolásába, a későbbi egyszerű rendelésleadás érdekében.melyet a rendszer tárol, amennyiben Ön ahhoz hozzájárul. Javasoljuk a regisztrációt annak érdekében, hogy a következő vásárlásai során már a számlázási és szállítási adatok (amennyiben az változatlan) ismételt rögzítését mellőzni tudja.

 

A Safis honlapon megjelenített termékeket a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg vagy személyesen a Safis központban (1107, Budapest Zágrábi utca 1. Nyitva tartás: hétfő, kedd, péntek köznapon 10.00-17.00 között, szerda, csütörtök 10.00-18.00 között.)) vásárolhatók meg.. A megvásárolt termékek vevő részére történő átadása futár által történő házhoz szállítással (gyűjtőszállítás is), vagy Pick Pack pont helyen történő csomag átvétellel vagy személyesen, a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel a Safis Központban valósul meg. Személyesen, regisztráció nélkül is van lehetősége vásárolni, azonban a számla kiállításhoz szükséges adatok (név, cím) megadása elengedhetetlen, az a vásárlás feltétele.a regisztráció szó nélküli megfogalmazással … online regisztrációval … személyesen regi

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt mindenkori ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás vagy Pick-Pack ponthoz szállítás díját.


 

A vásárlásról kiállított számla szerint fizetendő összeg tartalmazza a csomagolási költségeket.

 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a „Kapcsolat” menüpontban feltüntetett telefonszámon (+36-70-539-6512) tud az üzemeltetőnél tájékozódni.

 

  1. A rendelés menete

 

A webáruházban megtalálja a Safis által gyártott és forgalmazott termékeket külön termékcsoportonként és azon belül alcsoportok szerinti bontásba.

 

  1. Az adott termék nevére kattintva kinyílik a termékoldal. Részletes leírást, képeket, videókat is talál a termékekről. A képek csak illusztrációk. A képeken található kiegészítések, azok használatát bemutató segédanyagok nem részei magának a terméknek. Kérjük, figyelmesen olvassa el a termék leírását és az ahhoz kapcsolódó információkat, mielőtt rendelést ad le az adott termékre! Minden termék mellett megtalálja a termék fogyasztói árát, a webáruházi árát,  esetenként akciós árát, a termék cikkszámát, adott esetben a termékvariációkat (pl. szín) és információt talál a termék éppen aktuális rendelhetőségéről azaz, hogy pillanatnyilag készleten van-e az adott termék. Emellett rövid bemutatást, termékleírást, és használati információkat talál a termékek alatt. Egyes termékek használatát videón is bemutatjuk.

  2. Amennyiben rendelni szeretne, használja a "Kosárba rakom" gombot. Beállíthatja mennyit szeretne rendelni az adott termékből és a "Kosárba rakom" gombra kattintással beleteheti a virtuális kosarába a termékeket. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti az oldal jobb felső sorában. A kosárból bármikor törölhet tételeket és rakhat hozzá újakat, darabszámot változtathat. Ha megtetszik Önnek egy termék, de még nem kívánja megrendelni, a "Kívánságlista”-ba  helyezheti, így később egy kattintással újra elővehető.

  3. Ha sikerült a kosárba helyezni a megvásárolni szándékozott termékeket, el tudja küldeni a megrendelését. Kattintson a "KOSÁR"-ra, ellenőrizze a kosarában lévő termékeket, a választott termékvariációt (szín) és darabszámukat (amennyiben a “KOSÁR”ban változtat darabszámot, a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ / FIZETÉS” gomb előtt kattintson a “KOSÁR FRISSÍTÉSE” gombra), majd kattintson a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ / FIZETÉS” gombra és kövesse a rendszer utasításait! Ellenőrizze a számlázási címet, a szállítási adatokat, válassza ki a szállítási módot és a fizetési módot, majd véglegesítse a megrendelést! Ha különleges kérése van, írja a "Megjegyzés" rovatba (pl. cím pontosítása, kiegészítése)! Rendelését  a "MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE" gombra kattintva küldheti el. A “Rendelés” véglegesítéséhez még nyilatkoznia kell az Általános Szerződési Feltételek kifejezett elfogadásáról, valamint az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak tudomásul vételéről. Ezt követően az Ön részéről az elküldött megrendelés ajánlatnak minősül. Ezen ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy az üzemeltető a vásárló ajánlatát elfogadta.

 

Amennyiben Ön regisztrált Webáruházunkba, úgy az e-mail címét és a megadott jelszót beírva nyomon tudja követni eddigi rendeléseit, változtatni tud személyes, vagy számlázási adatain.



 

  1. Vásárlási adatok megadása vásárláshoz  

 

Amennyiben vásárolni szeretne, a vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a további releváns adatokat (telefonszám, cím).

A felhasználók e-mail címük megadásával kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.

A regisztrált adatokat az üzemeltető az elektronikus úton érkezett kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím (telefonszám) azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. Az adatkezelésre vonatkozó szabályokat külön Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.

 

  1. A megrendelések feldolgozása        

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik a Safis iroda nyitvatartási idejében (hétfő-kedd-péntek 10.00-17.00 között; szerda-csütörtök 10.00-18.00 között). A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de ha az a munkaidő lejárta után érkezik be a Safis-ba, akkor, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, a szállító partnerünk a rendelést követő akár 1-3 munkanapon belül kézbesíti azt.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A megrendeléseket a Safis-EVO Zrt. a beérkezéskor érvényes áron naponta feldolgozza és a küldemények összeállítása után az Ön számára a Safis webáruház rendszerében szereplő, Ön által kért és megadott címre kiszállítja, illetve biztosítja a személyes átvétel lehetőségét a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül. A Safis-EVO Zrt. nem felel az elveszett és a későn beérkezett megrendelésekért. Ezt a részt mégegyszer átnézni.

A Safis-EVO Zrt. fenntartja a jogot, hogy azon termékeket, amelyek nem állnak rendelkezésre (várhatóan 15 napon belül nem teljesíthető a megrendelés), vagy az ellenértéke nem biztosított (előrefizetés esetén díjbekérőre 8 munkanapon belül nem érkezett be az ellenérték, vagy utánvétes küldemény esetén a futár visszahozta a csomagot), törölje a megrendelésből.

A megrendelések kizárólag a számlázáskor érvényes árjegyzék szerint rendelhetők meg és fizethetők ki.



 

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

 

Miután a Vásárló elküldte megrendelését, ezt (az ajánlat Safis-hoz történő megérkezését) legkésőbb 24 órán belül automatikus e-mailben az üzemeltető visszaigazolja a vásárlónak, mely automatikus email megerősíti, hogy a Safis megkapta a vásárló által elküldött megrendelést. Az automatikus email a megrendelésének részleteit is tartalmazza. Ez az automatikus e-mail (tértivevény) nem jelenti a vásárló megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztatja a vásárlót, hogy megrendelése beérkezett az üzemeltetőhöz. Ajánlatának/megrendelésének Safis-hoz történő beérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.

 

A Safis a vásárló ajánlatát (megrendelését) külön e-mail útján fogadja el. A szerződés az ajánlat Safis általi elfogadásáról szóló, a Safis által a Vásárló részére megküldött külön e-mail (díjbekérő vagy számla) Vásárlóhoz történő megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail (tértivevény) megérkezésével.

 

A vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (de legkésőbb 24 órán belül) nem kapja meg az üzemeltetőtől az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt/díjbekérőt.

Ha a vásárló a visszaigazoló e-mailben/díjbekérőben szereplő adatok tekintetében hibát észlel, azt a visszaigazoló e-mail/díjbekérő beérkezését követő 1 munkanapon belül  jeleznie kell a Safis on-line webáruház ügyfélszolgálata felé munkaidőben (elektronikus levél útján, vagy telefonon), a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. E határidő elteltét követően a megrendelést visszaigazoló e-mailt/díjbekérőt a Safis akként tekinti, hogy az abban foglalt adatok maradéktalanul helytállóak és a vásárló által nem kifogásoltak.

 

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés – amennyiben a vásárló a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

  1. A megrendelt termék ellenértékének kiegyenlítése

 

Minden egyes rendelés esetén eldöntheti, hogy éppen melyik fizetési módot választja.  

Lehetséges fizetési módok:

Online fizetés esetén (bankkártyával vagy PayPal-on keresztül) a ténylegesen fizetendő összeget a “Pénztár” összesítője tartalmazza. Sikeres fizetés esetén a rendelés  feldolgozása elkezdődik.

 

Amennyiben az átutalással történő fizetési módot választja, akkor kérjük, várja meg amíg e-mailben megküldjük a díjbekérőt, ami alapján az átutalást el tudja indítani. A banki átutaláson a megjegyzés rovatban fel kell tüntetni a Nevet, és a megrendelés azonosító számát! A Safis-EVO Zrt bankszámlaszáma, ahova az utalást kell teljesíteni OTP Bank 11718000-20455196. Az átutalás beérkezését követően a rendelés  feldolgozása elkezdődik.


 

Az átutalással történt fizetés esetén csak akkor áll módunkban kiszállítást teljesíteni, ha az átutalás a díjbekérő kiküldését követő 8 munkanapon belül a Safis-EVO Zrt bankszámláján jóváírásra került és a kifizetett összeg megegyezik a megrendelt, visszaigazolt összeggel. Amennyiben úgy érkezik átutalás, hogy előtte nem történt megrendelés, vagy azonosíthatatlan a megrendelő vagy a megrendelés, és az ügyfélszolgálat részéről sem sikerült a beazonosítási kísérlet, az átutalt összeg visszautalásra kerül, levonva abból a banki átutalás költségeit.

 

  1. Szállítási lehetőségek, díjak

 

Rendelés esetén eldöntheti, hogy éppen melyik szállítási módot választja.  


 

  1. Személyes átvétel: Kérhet díjmentes személyes átvételt is a megrendelés értékhatárától függetlenül. Ebben az esetben a Safis Központban (1107 Budapest, Zágrábi u. 1. - Ecseri út metró megállónál, Bihari Irodaház) a visszaigazolást követően nyitvatartási időben tudja személyesen átvenni a csomagjait. Amennyiben 8 munkanapon belül nem veszi át a megrendelt termékeket, a megrendelése törlésre kerül. A csomag átvételének lehetőségéről e-mailben és SMS-ben értesítést kap. Az aktuális nyitva tartást IDE KATTINTVA nézheti meg!

 

 

B)  Pick Pack Pontokon átvétel: Termékrendelés esetén lehetősége van az ország több mint 600 pontján jelen levő Pick-Pack Pontok valamelyikére kérni a csomagot, ahol a helyi átvevőpont nyitvatartási idejében bármikor (akár hétvégén is) kényelmesen ki tudja fizetni és ott helyben át tudja venni a megrendelt csomagot. Az átvételkor személyi igazolvány felmutatásával kell igazolni magát.

 

Bruttó 30.000.- Forint feletti megrendelés esetén a Pick-Pack Pontokon történő csomagátvétel díjmentes, bruttó 30.000.- Forint alatt megrendelés esetén 990.- Forint szállítási díj kerül felszámításra.

 

Amennyiben a Pick-Pack Pontokon történő átvételt választja, de a csomag megérkezésétől számított 5 munkanapon belül nem veszi át az árut, akkor ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel  a kapcsolatot és újra egyeztet az átvétel időpontjáról. Amennyiben az ügyfélszolgálat nem tudja Önt elérni, a csomag visszaszállításra kerül a Safis központba. A csomag átvételi lehetőségéről e-mailben és SMS-ben értesítést fog kapni.

 

 

C) Házhozszállítás: A termék-rendeléseket a Sprinter futárszolgálat szállítja ki Önnek (legkésőbb a rendelés feldolgozását követő 2. munkanapon). A kiszállításra kizárólag Magyarország területén kerülhet sor. Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, a szállító nem találja Önt otthon, a futár értesítést hagy és másnap újra próbálkozik, maximálisan 3 kísérlet erejéig. Az értesítésen lévő csomagszám alapján új szállítási napot tud egyeztetni a Sprinter futárszolgálat ügyfélszolgálatával.

 

Sprinter ügyfélszolgálat telefonszáma:

E-mail:

A szállítási időpont csak naptári napra és nem napszakra kérhető.

 

Bruttó 30.000.- Forint feletti számlaösszeg esetén a házhozszállítás díjmentes, bruttó 30.000.- Forint alatti megrendelés esetén 1.500.- Forint szállítási díj kerül felszámításra.


 

D) Gyűjtőrendelés:  

 

A gyűjtőrendelés lehetőséget biztosít arra, hogy a szállítási költséget jelentősen csökkenteni tudja, vagy akár díjmentessé tegye. Ehhez több személy rendelését egy címre kell, hogy rendeljék.

 

A gyűjtőrendelés szállítási díja független attól, hogy hány fő kéri a csomagot ugyanarra a címre. A szállítási díj kiszámlázása a gyűjtőszállításban résztvevő magánszemélyek megállapodása szerint kijelölt egyetlen személy, ún, gesztor részére történik. A gyűjtőszállítás díja házhozszállítás esetén bruttó 1.500.- Forint, Pick Pack Pont átvétel esetén 990,- Forint, amennyiben a gyűjtőszállításban részt vevő személyek mindegyike önállóan bruttó 30.000.- Forint alatti rendelést adott le. Amennyiben viszont a gyűjtőszállításban résztvevő magánszemélyek legalább egyikének rendelése eléri, vagy meghaladja a bruttó 30.000.- Forintot, úgy nem kerül szállítási díj felszámításra..

A gyűjtőrendeléssel kapcsolatos információkat a "Gyűjtőrendelés" fül alatt olvashatja!

részletek …...

 

  1. 100%-os megelégedettségi garancia

 

Amennyiben vásárlás után úgy gondolja, hogy az áru minősége nem kielégítő, akkor lehetősége van visszahozni, illetve visszaküldeni a vásárlástól számított 30 napon belül. Reklamációs igényét e-mailben (info@safis.hu) vagy telefonon (+36-70-539-6512) jelezheti a Safis-EVO Zrt.-nek. Utánvéttel vagy portósan küldött csomagot a Safis-EVO Zrt. nem vesz át. A garancia nem érvényes olyan termékekre, amelyet szándékosan megrongáltak vagy nem rendeltetésszerűen használtak.

 

A 100%-os megelégedettségi garanciához a vásárlási számla és a kitöltött online reklamációs formanyomtatvány együttesen szükséges. IDE KATTINTVA megtalálja.

 

Reklamációs nyilatkozat-minta

(csak az Ön megítélése szerint minőségileg nem kielégítő áru vásárlása esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Safis-EVO Zrt

1107 Budapest, Zágrábi utca 1.

info@safis.hu

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom a reklamációs jogomat az alábbi termék/ek adásvételére  irányuló szerződés tekintetében:

A termék/ek átvételének időpontja:

A vásárló neve:

A vásárló címe:

A vásárló aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

  1. Elállás joga

 

A jelen pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró, természetes személy vásárlóra (2013. évi V. tv. 8:1§ (1) bekezdés 3. pont szerinti fogyasztó) vonatkoznak és alkalmazandók, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Safis-EVO Zrt rögzíti és az érintett vásárlók kifejezetten tudomásul veszik, hogy mindazon természetes személyek, akik a jelen, 11. pontban említett meghatározásnak nem felelnek meg, azaz nem szakmájuk, foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységükön kívül járnak el, illetve a nem természetes személy vásárlók nem tartoznak a jelen pontban részletezett szabályok hatályok alá, azaz e személyek esetében a jelen pontban foglalt rendelkezések nem alkalmazhatóak.

 

Elállási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre:

Safis-EVO Zrt

Postai cím:  1107 Budapest, Zágrábi u. 1.

E-mail cím: info@safis.hu

Ön internetes oldalunkon is (www.safis.hu) kitöltheti az elállási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha Ön emellett dönt, az elállás megérkezését tartós adathordozón (elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási  nyilatkozatát.

 

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatartjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

 

A terméket a következő címre kérjük visszajuttatni:

 

Safis-EVO Zrt

1107 Budapest, Zágrábi utca 1.

 

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

Nem illeti meg az elállás joga

Figyelemmel a webáruház termékkörére, egészségügyi, higéniai és a termékek gyártó által garantált összetételének biztosítása miatt kizárólag használatlan és sértetlen, ép csomagolással rendelkező termék esetén érvényes az elállási jog gyakorlása.

 

Amennyiben a vásárlónak bármely kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, a Safis ügyfélszolgálatához fordulhat a következő e-mail címen, vagy az alábbi telefonszámon:

E-mail: info@safis.hu

Tel.:+36-70-539-6512

Postai úton történő megkeresés esetén a címünk az alábbi:

Safis-EVO Zrt

1107 Budapest, Zágrábi utca 1.


 

Elállási nyilatkozat-minta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Safis-EVO Zrt

1107 Budapest, Zágrábi utca 1.

info@safis.hu

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom az elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére  irányuló szerződés tekintetében:

A termék/ek átvételének időpontja:

A vásárló neve:

A vásárló címe:

A vásárló aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

  1. Szavatosság és jótállás           

 

A szavatosságra és a jótállásra a PTK. ide vonatkozó szabályai az irányadók, abban az esetben, ha Ön a terméket rendeltetésszerűen használta és tisztításánál betartotta a használati útmutatóban foglaltakat.

 

A jótállásra a Ptk. általános szabályai (Ptk. 6.171-173.§) az irányadóak.

A szavatosságra a Ptk. általános szabályai (Ptk. 6:159-167.§) az irányadóak.

 

  1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Safis-EVO Zrt hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet

- végső esetben -

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Safis-EVO Zrt adott okot.

 

A kellékszavatossági igény fogyasztóval kötött szerződés esetén a teljesítés időpontjától számított két év, míg nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a teljesítés időpontjától számított egy év  alatt évül el.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Safis-EVO Zrt-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, a Safis-EVO Zrt-től vásárolta.. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

13.2 Termékszavatosság

 

A jelen pontban említett, termékszavatosságot szabályozó rendelkezések a vásárlóra kizárólag és kifejezetten azon esetben vonatkoznak, amennyiben a vásárló a Ptk. alapján fogyasztónak minősül.

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön - választása szerint - a fenti 13.1 pontban ismertetett  kellékszavatosság jogát vagy - a jelen pont szerinti - termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven)belül érvényesítheti. A Webáruházunk termék-kínálata közül a termékszavatossági jog a konyhai eszközök, vákumdobozok esetében érvényesíthető.. A két éves határidő elteltével a fogyasztó e  jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával (Safis-EVO Zrt.) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

13.3. Jótállás

 

A webáruházban forgalmazott termékek nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek, így a Safis-EVO Zrt-re nem terjed ki a 151/2003. (IX. 22:) Kormányrendelet hatálya.

 

Fentiekre tekintettel jótállási igény nem érvényesíthető.

 

  1. Panaszok kezelése

 

A csomag tartalmával, annak számlázásával kapcsolatos reklamációt a csomag átvételétől számított 3 munkanapon belül fogad el a Safis-EVO Zrt. Reklamációs igényét e-mailben (info@safis.hu) vagy telefonon (+36-70-539-6512) jelezheti a Safis-EVO Zrt.-nek. Utánvéttel vagy portósan küldött csomagot a Safis-EVO Zrt. nem vesz át. A reklamáció jogosságát a Safis-EVO Zrt. 5 munkanapon belül bírálja el és orvosolja.

 

Safis-EVO Zrt a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Safis a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz.

 

A Safis a jegyzőkönyv egy példányát személyesen (bemutatóteremben) közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja a panaszos Vásárlónak, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alábbiakban részletezett, írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

 

A Safis a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Safis egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

 

Minden egyéb esetben a Safis az írásbeli panaszra vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint jár el.

 

A Safis a hozzá írásban érkezett panaszt 5 napon belül érdemben megválaszolja, azaz ezen határidőn belül a vásárlói panaszra adott válasz postai továbbítása iránt (feladás) intézkedik.

 

A panasz elutasítása esetén a Safis az elutasítás indokáról, valamint arról, hogy a Vásárló a panasz jellegétől függően mely hatóság, vagy békéltető testület eljárást kezdeményezheti, tájékoztatja a Vásárlót.

 

  1. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

Amennyiben a Safis és a Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita a Safis-val folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá – amennyiben a Vásárló fogyasztónak minősül – fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva számára:

 

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

 

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

mellett működő Békéltető Testület

(Budapesti Békéltető Testület)

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

A Safis-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítés részére történt kézbesítésétől számított nyolc napon belül írásban nyilatkozni a fogyasztónak minősülő Vásárló igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását illetően. Nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolnia szükséges azokat az okiratokat (ezek másolatát), amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Safis a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a Safis székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Safis együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

A leírtakon felül a Safis tájékoztatja a Vásárlókat, hogy az Európai Parlament és Tanács  fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendeletével létrehozta az ún. online vitarendezési platformot. E platform célja, hogy elősegítse a fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, átlátható, eredményes, gyors és méltányos, bírósági eljáráson kívüli online rendezését.

Annak érdekében, hogy a fogyasztók széles köre előtt ismert legyen az online vitarendezési platform létezése, az Unióban letelepedett és online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőknek a weboldalukon a platformra vezető elektronikus linket kell elhelyezniük.

Az online vitarendezési platform egyablakos ügyintézési pontként működik azon fogyasztók és kereskedők számára, akik a fent hivatkozott EU rendelet hatálya alá tartozó jogvitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is.

Az online vitarendezési platform elektronikus linkje http://ec.europa.eu/odr


 

  1. Adatkezelés

 

Lásd az alábbi linken az Adatkezelési Tájékoztatónkat:


 

  1. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

 

A Safis-EVO Zrt. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

 

Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. Január 2.


 

  1. Egyéb rendelkezések

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.


 

Webmester: ITM
Safis Webáruház © 2018