Rendelés-Szállítás-Fizetés

Rendelési és szállítási feltételek

A Safis webáruházban a legmodernebb konyhafelszerelési, egészséges táplálék-kiegészítő, autóápolási, távközlési-kommunikációs, élelmiszer és egyéb termékek közül választhatsz. A Safis hálózatában saját Safis kóddal rendelkező törzsvásárlói vagy értékesítői státusszal bíró tagok rendelhetnek terméket.

 

Legyél törzsvásárló!

Készíts magadnak saját Safis fiókot és máris rendelhetsz!  A fogyasztói áraknál alacsonyabb áron vásárolhatsz.

 

A Safis webáruház használata

A webáruházban megtalálod a Safis által gyártott és forgalmazott termékeket külön termékcsoportonként és azon belül alcsoportonként bontva.

Az adott termék nevére kattintva kinyílik a termékoldal. 
Részletes leírást, képeket videókat is találsz a termékekről. A képek csak illusztrációk. A képeken található kiegészítések, azok használatát bemutató segédanyagok nem részei magának a terméknek. Kérjük, figyelmesen olvasd el a termék leírását és az ahhoz kapcsolódó információkat, mielőtt rendelést adsz le az adott termékre! Minden termék mellett megtalálod a termék fogyasztói árát, a webáruházi árát, a termékért kapható pontértéket, a termék cikkszámát, és információt találsz a termék éppen aktuális rendelhetőségéről azaz, hogy pillanatnyilag készleten van-e az adott termék. Emellett rövid bemutatást, termékleírást, és használati információkat találsz a termékek alatt. Egyes termékek használatát videón is bemutatjuk.

Amennyiben rendelni szeretnél, használd a "kosárba" gombot. Beállíthatod mennyit szeretnél rendelni az adott termékből és a "kosárba" gombra kattintással beleteheted a virtuális kosaradba a termékeket. A kosaradat bármikor megtekintheted az oldal jobb felső sorában. A kosárból bármikor törölhetsz tételeket és rakhatsz hozzá újakat, darabszámot változtathatsz. Félbehagyott böngészés és vásárlás esetén a rendszer megjegyzi a kosár tartalmát, így nem kell újra belépéskor előröl kezdened a válogatást. Ha megtetszett egy termék, de még nem akarod megrendelni, a "Kívánságlistára" helyezheted, így később egy kattintással előveheted újra.

Ha sikerült a kosárba helyezned a megvásárolni szándékozott termékeket, el tudod küldeni a megrendelésedet. Kattints a "Kosár"-ra, ellenőrizd a kosaradban levő termékeket és darabszámukat, majd kattints a "Tovább" gombra és kövesd a rendszer utasításait! Ellenőrizd a számlázási címet, a szállítási adatokat, válaszd ki a szállítási módot és a fizetési módot, majd véglegesítsd a megrendelést! Ha különleges kérésed van, írd a "megjegyzés" rovatba! Minden esetben a "Tovább" gombra kell kattintanod a továbblépéshez, majd a legvégén a "Rendelés jóváhagyása" gombra kattitva küldted el a megrendelésedet.

"Fiókom" fül alatt nyomon tudod követni saját adataidat, eddigi rendeléseidet, változtatni tudsz személyes adataidon.

Saját Safis kódodat a "pontjaim" fül alatt találod meg, ahol megtekintheted az aktuális pontértékedet, a csoportod pontértékét és az előző hónapok eredményeit is. Itt találod meg az ajánlásaidon keresztül csatlakozott Safis tagok forgalmi adatait is.

A weboldal alsó sávjában információkat találsz a webáruházzal kapcsolatban.

 

Rendelési lehetőségek

Termékrendelésedet leadhatod a Safis webáruházban saját kód és jelszó használatával az interneten keresztül, vagy személyesen a Safis Központban. 

Termékek megrendelése: a megvásárolni kívánt termékeket a webáruházban kiválasztod, a kosárba helyezed, majd a webáruház által vezetett módon kiválasztod a szállítással kapcsolatos adataidat, szállítási címet, fizetési módot, stb., végül megnyomod a "Rendelés jóváhagyása" gombot, ezzel véglegesítve a megrendelésedet. 

 

Szállítási lehetőségek, díjak

Személyes átvétel: Kérhetsz díjmentes személyes átvételt is a megrendelés értékhatárától függetlenül. Ebben az esetben a Safis Központban (1107 Budapest, Zágrábi u. 1. - Ecseri út metró megállónál, Bihari Irodaház) a visszaigazolást követően nyitvatartási időben tudod személyesen átvenni a csomagodat. Amennyiben 5 munkanapon belül nem veszed át a megrendelt termékeket, a megrendelésed törlésre kerül. A csomag átvehetőségéről emailben és SMS-ben értesítést kapsz. Az aktuális nyitvatartást itt nézheted meg!

 

Pick Pack Pontokon átvétel: Termékrendelés esetén lehetőséged van az ország több mint 600 pontján jelen levő Pick-Pack Pontok valamelyikére kérned a csomagot, ahol a helyi átvevőpont nyitvatartási idejében bármikor (akár hétvégén is) kényelmesen ki tudod fizetni és ott helyben át tudod venni a megrendelt csomagot. Az átvételkor személyi igazolványod felmutatásával kell igazolnod magad.

Bruttó 30.000.- Forint feletti megrendelés esetén a Pick-Pack Pontokon történő csomagátvétel díjmentes, bruttó 30.000.- Forint alatt megrendelés esetén 990.- Forint szállítási díj kerül felszámításra.

Amennyiben a Pick-Pack Pontokon történő átvételt választod, de a csomag megérkezésétől számított 5 munkanapon belül nem veszed át az árut, akkor ügyfélszolgálatunk felveszi veled  a kapcsolatot és újra egyeztet az átvétel időpontjáról. Amennyiben az ügyfélszolgálat nem ér el téged, a csomag visszaszállításra kerül a Safis központba. A csomag átvehetőségéről emailben és SMS-ben értesítést kapsz.
 

Házhozszállítás: Az utánvétes termékrendeléseket a Expeditív futárszolgálat szállítja ki Neked (legkésőbb a rendelés feldolgozását követő 2. munkanapon). Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, a szállító nem talált otthon, a futár értesítést hagy és másnap újra próbálkozik, maximálisan 3 kísérlet erejéig. A értesítésen lévő csomagszám alapján új szállítási napot tudsz egyeztetni az Expeditív ügyfélszolgálatával.

Expeditív ügyfélszolgálat: Tel:  06-70-324-1281,

E-mail:  masnapi@gyujtoszallitas.hu;

A szállítási időpont csak naptári napra és nem napszakra kérhető.

Bruttó 30.000.- Forint feletti számlaösszeg esetén a házhozszállítás díjmentes, bruttó 30.000.- Forint alatti megrendelés esetén 1.500.- Forint száílltási díj kerül felszámításra.
 

Gyűjtőrendelés


A gyűjtőrendelés lehetőséget biztosít, hogy a szállítási költséget jelentősen csökkenthessed, vagy akár díjmentessé tedd. Ehhez többen össze kell fognotok és többetek rendelését egy címre kell hogy rendeljétek.

A gyűjtőrendeléssel kapcsolatos információkat a "gyűjtőrendelés" fül alatt olvashatsz!

 

 

 

 

 

 

 

Fizetési módok

Személyes átvétel esetén fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával a helyszínen. A Safis Központban (1107 Budapest, Zágrábi u. 1. -Ecseri út metró megállónál, Bihari Irodaház) a visszaigazolást követően nyitvatartási időben tudod személyesen átvenni a csomagodat szállítási díj mentesen. Utánvéttel fizethetsz készpénzzel az Expeditív futárnak kézbesítéskor, illetve a Pick-Pack Pontokon készpénzzel vagy bankkártyával a csom,ag átvételekor. Minden egyes rendelésed esetén eldöntheted, hogy éppen melyik szállítási és fizetési módot választod.  

Lehetőséged van átutalással is fizetni. Ha ezt a fizetési módot választod, akkor kérjük, várd meg amíg email-ben megküldjük a díjbekérőt, ami alapján az átutalást el tudod indítani. A banki átutaláson a megjegyzés rovatban fel kell tüntetned a Neved, Safis kódodat és a megrendelés azonosító számát! Safis bankszámlaszáma, ahova az utalást teljesítheted: OTP Bank 11718000-20455196A csomag kiszállítására az átutalás megérkezését követő 48 órán belül kerül sor az általad megjelölt kiszállítási módon.

Az átutalással történt fizetés esetén csak akkor áll módunkban kiszállítást teljesíteni, ha az átutalást megelőzte a megrendelés és a kifizetett összeg megegyezik a megrendelt, visszaigazolt összeggel. Amennyiben úgy érkezik átutalás, hogy előtte nem történt megrendelés, vagy azonosíthatatlan a megrendelő vagy a megrendelés, és az ügyfélszolgálat részéről sem sikerült a beazonosítási kísérlet, az átutalt összeg visszautalásra kerül, levonva abból a banki átutalás költségeit.

Amennyiben bónuszod keletkezik és törzsvásárló státuszú Safis tag vagy, akkor a bónuszodat a következő vásárlás árából jóváírjuk.

A törzsvásárlói bónusz egyenlegét kizárólag termékrendelés esetén írja jóvá a Safis a megrendelt termékek árából.

 

Adminisztráció

A Safis webáruházba már meglevő Safis tag (ajánló) segítségével tudsz regisztrálni! Kérjük, hogy regisztrációkor add meg az ajánlód Safis kódját és az összes adatot, amelyeket a regisztrációs oldal kér Tőled és olvasd el az Általános Szerződés Feltételeket (ÁSZF). A regisztráció jóváhagyását követően módosíthatod az adataidat, amennyiben azokban változás történne. Törzsvásárlóként több dolgod nincsen. 

 

A rendelések feldolgozása

Kiszállítás és feladás

Visszárunál a visszafizetendő összeg alapja az eredeti vásárlási számlán szereplő ár.

Expeditív futárszolgálat, vagy Pick Pack Pont által visszaszállított áru esetén az át nem vett áru szállítási költsége a megrendelőt terheli, amit a következő megrendelésbe beterhelünk, vagy következő havi bónuszból jóváírunk.
 

Reklamáció

A csomag tartalmával, annak számlázásával kapcsolatos reklamációt a csomag átvételétől számított 3 napon belül fogad el a Safis-EVO Zrt. Reklamációs igényedet emailben (safis@safis.hu) vagy telefonon jelezheted a Safis-EVO Zrt.-nek. Utánvéttel vagy portósan küldött csomagot a Safis-EVO Zrt. nem vesz át. A reklamáció jogosságát a Safis-EVO Zrt. 5 munkanapon belül bírálja el és orvosolja.
 

Vásárlástól elállás

Amennyiben a törvény által biztosított lehetőséggel élsz és 14 napon belül elállsz a vásárlástól. Kérjük, küldd vissza a terméket és visszafizetjük a vételárát. Ez kizárólag használatlan és sértetlen termék esetén érvényes. A termék mellett meg kell őrizned annak csomagolását és csomagolással együtt küldd vissza. Amennyiben a terméket használtad, vagy megsérült, vagy sérült a csomagolás, vagy csomagolás nélkül küldöd vissza, bérleti díjat és amortizációs költséget számítunk fel a bevizsgálás alapján. Ilyen esetekben a bérleti díj és az amortizáció költségével csökkentett értéket térítjük vissza.
 

Általános tudnivalók

Új belépőként a regisztráció jóváhagyását követően válsz a Safis webáruház tagjává. Bónusz visszatérítésre csak regisztrált tagként vagy jogosult. Törzsvásárlóként kizárólag levásárlási lehetőséged van. Törzsvásárlóként a havi bónuszod következő hónap 15.-ig kerül jóváírásra. Értékesítőként a havi bónuszt a Safis-EVO Zrt. a következő hónap 15.-ig fizeti ki vállalkozói számládra. A bónusz alapját minden esetben a tárgyhóban megrendelt és következő hónap 10.-ig kifizetett termékek képezik.

A Safis-EVO Zrt. fenntartja a jogot, hogy bármilyen visszautasított áruátvétel esetén 1500 forint kezelési költséggel terhelje a Safis értékesítőt, törzsvásárlót, illetve kilépés esetén a platina fokozatú üzleti vállalkozóját.

A Safis-EVO Zrt. az árváltoztatások jogát fenntartja.

A Safis-EVO Zrt. által forgalmazott termékek tovább értékesítésére csak a Safis üzleti vállalkozó jogosult.

Az árjegyzékben feltüntetett árak 27% áfát-t és környezetvédelmi termékdíjat tartalmaznak.
 

100% -os megelégedettségi garancia

Amennyiben vásárlás után úgy gondolod, hogy az áru minősége nem kielégítő, akkor a megmaradt mennyiséget visszahozhatod, illetve visszaküldheted a vásárlástól számított 30 napon belül. Reklamációs igényedet emailben (safis@safis.hu) vagy telefonon jelezheted a Safis-EVO Zrt.-nek. Utánvéttel vagy portósan küldött csomagot a Safis-EVO Zrt. nem vesz át. A garancia nem érvényes olyan termékekre, amelyet szándékosan megrongáltak vagy nem rendeltetésszerűen használtak.

A 100%-os megelégedettségi garanciához a vásárlási számla szükséges és a kitöltött reklamációs formanyomtatvány együttesen szükséges. Visszavásárlás Safis üzleti vállalkozótól/törzsvásárlótól lehetséges banki átutalás vagy jóváírás formájában.

Tagság megszüntetés esetében: bontatlan, a hatályos árjegyzékben szereplő termékekre, 10% kezelési költség levonásával vonatkozik a visszavásárlás.

Tagság megszüntetés nélkül, kizárólag engedélyezett esetben, a felesleges készletek visszaadhatók – csak bontatlan, a hatályos árjegyzékben szereplő termékekre, 10% kezelési költség levonásával.

Amennyiben a törvény adta lehetőséggel élsz és 14 napon belül visszaküldöd a terméket, csak sértetlen és csomagolással együtt küldheted vissza. Amennyiben a terméket használtad és úgy küldöd vissza, bérleti díjat és amortizációs költséget számítunk fel.
 

Visszáru

Amennyiben a Safis üzleti vállalkozó illetve törzsvásárló pontszáma a visszaadott termék(ek) miatt negatívvá válik, a negatív pontértéknek megfelelő mértékű kereskedelmi forgalmi érték 21%-ával a Safis-EVO Zrt. megterheli a szponzorvonalat. Visszáru csak sértetlen csomagolás és hiánytalan termék esetén kerül visszavásárlásra 10% kezelési költség levonása mellett. Visszáruhoz szükséges az eredeti számla bemutatása. A visszáru posta- és szállítási költsége a visszaküldőt terheli. A visszavásárlási ár alapja minden esetben az eredeti vásárlási számlán szereplő ár.

 

Webmester: ITM
Safis Webáruház © 2017